rating MBA 2010 - III edycja badania studiów MBA

15 czerwca 2010 roku w siedzibie Business Center Club odbyło się oficialne ogłoszenie wyników III edycji ratingu programów MBA.

W tegorocznej edycji w badaniu wzięła rekordowa ilość 38 programów. Badano następujące cechy programów: instytucjonalizację, rekrutację, kształcenie oraz kariery absolwentów. Oceny dokonał panel ekspertów SEM Forum opierając się na nadesłanych ankietach. Z pośród badanych programów 8 zakwalifikowano do klasy mistrzowskiej, 9 do klasy profesjonalnej plus, 7 do profesjonalnej, 8 do aspirującej i 6 do obiecującej.

Patronem medialnym ratingu MBA 2010 był Dziennik Gazeta Prawna oraz Puls Biznesu. 


Komentarze

Brak komentarzy...


Wyślij komentarz

Media Społecznościowe

Historia Bloga

MBAnet - sieć absolwentów MBA

 

Katalog Studiów Podyplomowych - studiapodyplomie.pl