W pierwszej części dyskutowano nad rolą CSR w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku oraz tym, jak mierzyć działania CSR, by udowodnić ich skuteczność. Zagadnienia CSR omawiane były na przykładzie firm z branży nowych technologii oraz branży farmaceutycznej.
W drugiej części zaprezentowane zostały prace dotyczące przywództwa oraz problemów zarządzania ludźmi w przedsiębiorstwie. W dyskusji podkreślano problem dotyczący programów zarządzania talentami oraz planowania ścieżek rozwoju tych, którzy zakwalifikowali się do takich programów i tych, którzy do takich programów nie zostali zakwalifikowani.
W trzeciej sesji tematycznej zaprezentowano prace dotyczące budowania relacji z klientem, a dyskusja po prezentacji prac skupiła się na sposobach na budowanie lojalności klientów indywidualnych i korporacyjnych i marketingu bliskich relacji w czasach nieustannie rosnących potrzeb klientów.
Dysertacje przygotowane zostały w ramach projektu „Podyplomowa Akademia MBA". Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach projektu w POU realizowane są studia Executive MBA.
Patronem medialnym konferencji jest MBA portal.
Więcej informacji pod adresem: www.pou.pl/mba
Więcej zdjęć na facebook.com/mbaportal
Brak komentarzy...
Regulamin | Klauzula informacyjna | copyright © MBA Portal 2007-2012 & MBA Portal Sp. z o.o. 2013-2020
powered by bluebirdPortal.Net