Spotkanie Klubu Absolwentów MBA Akademii Leona Koźmińskiego

13 stycznia 2009 roku odbyło się pierwsze w tym roku spotkanie Klubu Absolwentów MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Spotkaniu towarzyszyło seminarium poświęcone reklamie w grach komputerowych poprowadzone przez Adama Dybę - Prezesa firmy Adaction specjalizującej się w sprzedaży reklam w grach.

Gry komputerowe w dzisiejszych czasach to zyskujący uznanie szerokiej rzeszy konsumentów fragment rynku rozrywki. Coraz więcej z nas gra w gry komputerowe i co ciekawe zdarza się to coraz częściej osobom, które w sposób świadomy konsumują media i rozrywkę.

Dzisiejsze gry umożliwiają bowiem przeniesienie gracza do innego świata, pozwalają na szeroką interakcję, oferują grę z innymi graczami poprzez internet, a coraz bardziej wymyślne urządzenia pozwalają na sterowanie grą nie tylko za pomocą pad'a czy klawiatury. Dzięki swojej interaktywności oraz realności przedstawianego świata są one doskonałym miejscem na reklamę. Reklamę w grach bowiem nie denerwuje, nie rozprasza lecz wzbogaca grę, powoduje, że gra staje się bardziej realna. Spotkanie odbyło się w gmachu Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego a jego głównymi uczestnikami byli absolwenci studiów MBA tej uczelni. MBA Portal wraz z portal www.media2.pl objął patronat medialny nad tym spotkaniem. Serdecznie dziękujemy za zaproszenie oraz możliwość uczestnictwa w ciekawym wykładzie.


Komentarze

Brak komentarzy...


Wyślij komentarz

Media Społecznościowe

Historia Bloga

MBAnet - sieć absolwentów MBA

 

Katalog Studiów Podyplomowych - studiapodyplomie.pl