MBA w zarządzaniu perfumami i kosmetykami

MBA w zarządzaniu perfumami i kosmetykami

Od października 2015, IFA PARIS (www.ifaparis.com) francuska szkoła mody i zarządzania luksusowymi markami, otworzy nowy program MBA w języku angielskim dla specjalistów w zarzadzaniu na rynku perfumeryjno-kosmetycznym. Program ten został opracowany przez ekspertów z branży i pozwoli na zdobycie szerokich kompetencji potrzebnych do osiągnięcia sukcesu na rynku perfum i kosmetyków. "Światy mody i urody zawsze były ściśle ze sobą związane. Nasze doświadczenie w sektorze mody przyczyniło się w głównej mierze do stworzenia tego MBA. Rezultatem jest coś więcej niż tylko program MBA, studia te będą wyjątkowym doświadczeniem międzykulturowym i interdyscyplinarnym dla tych, którzy są zafascynowani branżą kosmetyczną ", mówi Jean-Baptiste Andreani, dyrektor programów podyplomowych IFA w Paryżu.

Perfumy i kosmetyki – podwójna i unikalna kompetencja we Francji i Europie

Studenci przyjęci do programmu będą studiować przez pierwsze sześć miesięcy w Paryżu, a następnie przez sześć miesięcy w Szanghaju. Studiowanie w otoczeniu tych dwóch bardzo różnych kultur, nada programowi rzeczywisty wymiar międzynarodowy. Ostatni trymestr 15-sto miesięcznego programu będzie poświęcony końcowemu „Projektowi Capstone", w ramach którego każdy student będzie mógł wybrać miejsce oraz osobisty temat. "MBA w zarządzaniu kosmetykami i perfumami” zostało stworzone z podobną myślą, jak nasz pierwszy specjalistyczny  program „Luxury Brand Management MBA”. Dlatego do programu chcemy pozyskać nie tylko potencjalnych menedżerów, ale także estetów pasjonujących się branżą kosmetycznó.” tłumaczy Jean-Baptiste Andreani.

Kandydaci do programu, muszą posiadać conajmniej stopień licencjata oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze : mody, luksusu, lub sztuki. Bardzo dobra znajomość angielskiego jest niezbędna, gdyż całość zajęć będzie prowadzona w tym języku. Szkoła ufundowała dwa stypendia pokrywające całość kosztów studiów.

Rynek o dynamicznym rozwoju

Wartość światowego rynku perfum jest oszacowana na 28 miliardów dolarów, do 2018 roku jego wartość powinna osiągnąć ponad 45 miliardów. Do roku 2030, oczekiwany jest 40 % wzrost, szacuje Jean-Luc Ansel, dyrektor francuskiego klasteru kosmetycznego Cosmetic Valley.  Tylko we Francji, oznacza to 50 000 potencjalnych nowych miejsc pracy, pod warunkiem, ze zostanie utrzymany dotychczasowy 25 % -owy udział Francuzów w światowym rynku.

Studia „MBA w ząrządzaniu perfumami i kosmetykami” w liczbach:

15 miesięcy – jeden język (angielski) - 2 kampusy i jedna globalna wizja: 6 miesięcy w Paryżu, 6 miesięcy w Szanghaju i 3 miesiące na tworzenie projektu "Capstone Project" - 2300 godzin zajęć - 120 punktów ECTS - Koszt € 15.800 - 25 zagranicznych studentów;

Media Społecznościowe

Historia Bloga

MBAnet - sieć absolwentów MBA

 

Katalog Studiów Podyplomowych - studiapodyplomie.pl