Kategoria: Publikacje
"O udanej komunikacji korporacyjnej w dobie mediów społecznościowych" opowie podczas październikowego spotkania Klubu Absolwenta MBA Akademii Leona Koźmińskiego Katarzyna Przewuska, Dyrektor Zarządzająca Euro RSCG Sensors.
Popularność mediów społecznościowych rośnie w Polsce i na całym świecie. Blogi, Twitter, Facebook, Blip, Nasza-Klasa odciągają użytkowników od innych kanałów komunikacji. Coraz częściej więc obecność w tych miejscach to jedyna możliwość nawiązania kontaktu z interesującymi nas grupami. Kluczem do sukcesu w komunikacji w mediach społecznościowych jest ich dobra znajomość i otwartość na dialog. Podczas spotkania poznamy skuteczne sposoby na zaistnienie w mediach społecznościowych i na dotarcie z przekazem do właściwych osób.
Katarzyna Przewuska ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej oraz public relations. Od 2003 roku zarządza Euro RSCG Sensors, która jest jedną z czołowych agencji public relations w Polsce.
Euro RSCG Sensors jest częścią Euro RSCG Poland – najbardziej zdywersyfikowanej grupy reklamowo-komunikacyjnej w Polsce. W jej skład, oprócz wyżej wymienionej spółki, wchodzą Euro RSCG Warsaw, Euro RSCG 4D, Euro RSCG Marketing House, Euro RSCG Digital oraz dwie samodzielne struktury biznesowe Euro RSCG Life i Dream Studios.
Spotkanie odbędzie się 20 paździenika 2009 roku o godz. 18:00 w Warszawie ul. Jagiellońska 59
Relację na żywo ze spotkania będzie można zobaczyć na mbaportal.blip.pl
Regulamin | Klauzula informacyjna | copyright © MBA Portal 2007-2012 & MBA Portal Sp. z o.o. 2013-2020
powered by bluebirdPortal.Net