• Konferencja Przywództwo w Czasach Kryzysu 9 maja 2012

    Kategoria: Publikacje

    Przywodztwo w czasach kryzysuJaki jest idealny przywódca? Przywódcy nie czyni stanowisko, tytuł naukowy, ukończone studia i nabyta wiedza. Przywódcą stajesz się dopiero wtedy, gdy jako takiego postrzegają Cię ludzie, którzy dzięki Tobie angażują się w pracę i są odpowiednio zmotywowani.

    Dobry przywódca niezbędny jest zwłaszcza w sytuacji kryzysowej, kiedy niepewność jutra utrudnia podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych. Skuteczny lider musi działać szybko, podejmować często niepopularne decyzje i umiejętnie przekonywać do nich nieprzekonanych współpracowników i podwładnych.

    Na konferencji omówimy kluczowe kompetencje dobrego przywódcy. Zaproszeni prelegenci przedstawią praktyczne, sprawdzone rozwiązania, które można przełożyć na realia codziennego funkcjonowania.

     

    Omówimy m.in.:

    • istotę wytworzenia pozytywnej relacji pomiędzy liderem i grupą - ludzie, którzy mają pełne zaufanie do swojego przywódcy, zrozumieją i wykonają nawet najtrudniejsze zadania
    • model rozwoju kompetencji przywódczych - jak, wykorzystując przywództwo, rozwijać siebie i otoczenie
    • zespół jako klucz przywództwa - lider tworzy środowisko współpracy i współdziałania (które jest zmienne w zależności od kręgu kulturowego)
    • przegląd po zakończonej akcji (AAR) - wykorzystanie metody stosowanej w US Army w kontekście biznesowym i w życiu osobistym
    • komunikację interpersonalną lidera jako fundament przywództwa

    Gościem specjalnym konferencji będzie Major Rocco Spencer - emerytowany oficer US Army, który przekazuje wiedzę i zasady skutecznego przywództwa w oparciu o dwudziestoletnie doświadczenie oficera piechoty. Podczas Konferencji przedstawi proces budowania tej zależności i udowodni, że także w biznesie jest możliwe wytworzenie takiej samej relacji jak w wojsku, gdzie podwładni są gotowi przejść przez ulicę znajdującą się pod ostrzałem i mając świadomość ryzyka, mają również pełne zaufanie do swojego dowódcy i bez wahania wykonują wydany przez niego rozkaz.

     

    Kto powinien wziąć udział w Konferencji:

    • właściciele małych, średnich i dużych firm
    • prezesi firm
    • szefowie działów
    • dyrektorzy personalni
    • wszyscy zarządzający zespołami ludzi i odpowiedzialni za ich wyniki

     

    Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji?

    1. Pokażemy jak zwiększyć kompetencje zarządcze
    2. Zainspirujemy do poprawy jakości pracy własnej oraz współpracowników
    3. Nauczymy jak wzbudzać zaangażowanie podwładnych
    4. Zaprezentujemy sposoby efektywnego budowania procesu zależności z grupą pracowników

    Losowanie cennych nagród

    Instytut Rozwoju Biznesu, Patron Merytoryczny konferencji zaprosi Uczestników do udziału w losowaniu nagród. Do wygrania:

    1. Performance Leadership Certificate® (PLC®), 38h - szkolenie z przywództwa
    2. Brilliant Presentation Program®, 48h - szkolenie z autoprezentacji
    3. Coaching Fundamentals Certificate® (CFC®), 33h - kurs Szkoły Coachingu NMC
    4. Weekend dla 2 osób w Centrum Konferencyjnym Instytutu w Serocku
    5. Sala gratis w Centrum Szkoleniowym Sienna na spotkanie biznesowe lub szkolenie
    6. Nagrody dodatkowe: gadżety firmowe

    Nagrody będę losowane spośród wizytówek, pozostawionych na stoisku Instytutu w godz. 8.30-15.00. Obecność Uczestników konkursu podczas losowania obowiązkowa.

    Koszt udziału w Konferencji

    Koszt udziału w Konferencji to jedyne 290 zł. Sprawdź program promocyjny!

    Miejsce konferencji

    Millennium Plaza, 15 piętro, Aleje Jerozolimskie 123A, Warszawa
    Millennium Plaza mieści się w samym centrum Warszawy - przy pl. Zawiszy, 5 min. od Dworca Centralnego

    więcej informacji na: www.hrnews.pl/Konferencja-PrzywodztwoWCzasachKryzysu/Default.aspx

    Jest nam miło poinformować że MBA Portal objął Patronat Medialny nad tym wydarzeniem.
    Serdecznie zapraszamy

Media Społecznościowe

MBAnet - sieć absolwentów MBA

 

Katalog Studiów Podyplomowych - studiapodyplomie.pl