Kadra dydaktyczna

Kadra dydaktyczna

Krzysztof Albrychiewicz- współzałożyciel firmy doradztwa strategicznego w dziedzinie marketingu i komunikacji, realizacji kampanii reklamowych (głównie internetowych) oraz ogólnopolskich badań marketingowych Klienci 

Prof. dr hab. inż. Mariusz Bednarek- posiada wiele lat doświadczenia jako doradca biznesowy oraz profesor  tytularny i „visiting” Uniwersytetów i Szkół Wyższych polskich, meksykańskich, kanadyjskich, amerykańskich i hiszpańskich. Ekspertem opiniujący projekty programów prac naukowo-badawczych w UE i NAFTA. Profesor PW i SAN.

dr. Aleksander Buczacki- adiunkt na Wydziale Inżynierii Produkcji, PW. Prezes polskiegp oddziału INCOSE. Główne obszaryy zainteresowań doktora to usprawnienie i doskonalenie procesów produkcyjnych w oparciu o nowowczene techniki zarządzania, procesy opracowania nowych produktów, inżynieria systemów. 

Jacek Fabisiewicz- konsultant Kaizen w Kaizen Institute Poland. Obszary specjalizacji to: zarządzanie projektami, metody statystyczne i modelowanie działalności przedsiębiorstw, zarządzanie finansami przedsiębiorstw, analizy strategiczne. 

Grzegorz Jajuga- doświadczenie zdobywał m.in. w strukturach funduszu venture capital, gdzie analizował i oceniał projekty inwestycyjne. Zajmował się opracowaniem ram i procedur pozyskania kapitału dla przedsiębiorstw z Alternatywnego Systemu oraz nadzorowaniem projektów upublicznienia spółek. Specjalizuje się w wycenie przedsiębiorstw. 

Klaudia Kobyłecka- Senior Konsultant Kaizen w Kaizen Institite Poland. Specjalizuje się w doradztwie i treningu z zakresu zarządzania oraz optymalizacji procesów. Prowadzi audyty, mapowanie procesów (w tym również wirtualnych) i innych narzędzi podnoszących efektywność wewnętrzną i zewnętrzną, sesje strategiczne oraz szkolenia dla najwyższej kadry zarządzającej. Uczy strukturalnych technik rozwiązywania problemów powiązanych z kreatywnymi technikami pracy zespołowej.

Tadeusz Kołecki- Konsultant Kaizen w Kaizen Institute Poland. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie w obszarze: sesje strategiczne, narzędzia eliminacji, standardy, wizualizacja, zakładowe utrzymanie ruchu, mapowanie procesów, mapowanie strumienia wartości, zdolność procesów, SCM, SMED, KPI, TPM, wdrożenia systemów klasy ERP i MRP II.

Grzegorz Jajuga- doświadczenie zdobywał m.in. w strukturach funduszu venture capital, gdzie analizował i oceniał projekty inwestycyjne. Zajmował się opracowaniem ram i procedur pozyskania kapitału dla przedsiębiorstw z Alternatywnego Systemu oraz nadzorowaniem projektów upublicznienia spółek. Specjalizuje się w wycenie przedsiębiorstw. 

Marek Kosycarz- absolwent wydziału Mechaniki Precyzyjnej (Mechatroniki) Politechniki Warszawskiej. Posiada dyplom MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Ukończył studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W Microsoft odpowiada za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju oraz public affairs.

Aureliusz Leżeński- pracował w Polskiej Akademii Nauk. Ukończył kurs w europejskiej szkole biznesu INSEAD pod Paryżem. Akredytowany trener, mentor i egzaminator Noble Manhattan Coaching na wszystkich kursach NMC. Dodatkowo jest również certyfikowanym coachem ICC (International Coaching Community). Ukończył też kursy NLP Practitioner oraz Master of NLP. Obecnie jest wykładowcą na studiach podyplomowych prowadzonych przez SWPS i Laboratorium Psychoedukacji na temat coachingu w organizacjach

Bartłomiej Nita- doktor habilitowany nauk ekonomicznych i profesorem nadzwyczajnym w Instytucie Rachunkowości na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Studiował również finanse i rachunkowość na University of Limerick w Irlandii. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących finansów przedsiębiorstw, rachunku kosztów i zarządzania kosztami, rachunkowości zarządczej, pomiaru i oceny dokonań przedsiębiorstw, a także wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Obecnie pracuje jako profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

prof. Witold Orłowski- profesor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula, Członkiem Rady Gospodarczej przy Premierze RP oraz głównym doradcą ekonomicznym PricewaterhouseCoopers Polska. W 2011 roku prof. Orłowski został powołany na stanowisko Specjalnego Doradcy Komisji Europejskiej ds. Budżetu. Studia ekonomiczne odbył na Uniwersytecie Łódzkim oraz na Uniwersytecie Harvard (USA). Habilitował się na Uniwersytecie Warszawskim.

Joanna Pommersbach- wieloletni wykładowca HR na studiach MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz pomysłodawca Programu Rozwoju Potencjału Osobistego Szkoły Biznesu PW. Szef praktyki "Leadership and talent" międzynarodowej firmy Hay Group. Członek międzynarodowego zespołu L&T Practice Leaders dla regionu EMEA. Jest cenionym trenerem rozwoju przywództwa, zajmującym się oceną potencjału kompetecyjnego menadżerów. 

Grażyna Rembielak- adiunkt Marketingu oraz Kierownik Rozwoju Nowych Programów i Kierownikiem programu Total Design Management w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Posiada bogate doświadczenie na arenie międzynarodowej, pracując przez ostatnie 10 lat jako adiunkt – Senior Lecturer in Marketing w Szkole Biznesu University of Salford w Manchesterze, w Wielkiej Brytanii oraz współpracując z kilkoma uczelniami europejskimi jako Visiting Professor i międzynarodowy ekspert w zakresie nauczania i badań naukowych. 

Edward Stanoch- dyrektor zarządzający i członek zarządu Aon Hewitt w Polsce oraz szef europejskiej praktyki Talent Aon Hewitt. Nadzoruje praktykę w krajach europejskich. Od niemal 20 zajmuje się doradztwem biznesowym i strategicznym. Prowadzi warsztaty strategiczne i programy rozwojowe. 

prof. Sylwia Sysko-Romańczuk- uczestniczka wielu kursów, staży oraz projektów, m. in. stażu naukowego w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania personelem w Manchester Metropolitan University, programu „Zarządzanie przedsięwzięciami” organizowanego przez International Resource Development z Wielkiej Brytanii, programu Public Finance Management w Harvard University (USA), projektu „Doskonalenie procesów zarządzania przedsiębiorstwem” realizowanego we współpracy z Węgierską Akademią Nauk. 

Dr. Włodzimierz Świątek- psycholog, trener biznesu, coach i mentor, konsultant i facylitator. Posiada 18 letnie doświadczenie trenerskie w prowadzeniu programów coachingowych i szkoleniowych z zakresu umiejętności miękkich. Przez 12 lat był wykładowcą akademickim na: Wydziale Psychologii SWPS w Warszawie, Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Warsaw Executive MBA (Minnesota University i SGH). Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów i szkoleń z zakresu m.in. efektywnej komunikacji i asertywności, rozwijania i doskonalenia umiejętności przywódczych, budowania i rozwoju zespołów, rozwoju kompetencji menedżerskich, zarządzania zespołem, rozwijania kreatywności i innowacyjności, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, negocjacji i rozwiązywania konfliktów, sztuki facylitacji i pracy z grupami, zarządzania zmianą oraz mentoringu i executive i team coachingu.

Józef Wancer- Przez blisko 25 lat pracował w Citibanku na stanowisku wiceprezesa oraz stanowiskach kierowniczych, m.in. w filiach tego banku w Japonii, Austrii, Wielkiej Brytanii i Francji. Jeden z najbardziej doświadczonych polskich bankowców. Dotychczas pełnił funkcję Prezesa Banku BPH S.A. Doświadczony członek kadry kierowniczej wyższego szczebla z szerokim doświadczeniem i wykształceniem w dziedzinie bankowości międzynarodowej, operacji finansowych, rozwoju gospodarczego i marketingu, restrukturyzacji, fuzji i wydzieleń w Stanach Zjednoczonych, Azji i w Europie. 

Andrzej Wodecki- absolwent Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie (doktor nauk fizycznych). Ukończył studia MBA w Lubelskiej Szkole Biznesu i University of Central Lancashire oraz kurs The Art and Science of Coaching w Erickson College i Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w systemach informacyjnych biznesu, biznesie elektronicznym (start-up’y, e-marketing, media społecznościowe), e-learning‘u, zarządzaniu innowacjami, zarządzaniu kapitałem ludzkim oraz coachingu.

 

 

 

 

Program MBA

MBA Kaizen Industry 4.0
MBA Kaizen Industry 4.0


Oceń program MBA

MBA Kaizen Industry 4.000 głosów

Statystyki

Czesne 33000 PLN
Wiek programu 1 lat
MBA top5
MBA Most Wanted

Kalendarz wydarzeń

czerwiec 2021
Pon Wto Śro Czw Pią Sob Nie
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Ostatnie komentarze

Brak komentarzy


Napisz komentarz