organizacja studiów

Program studiów obejmuje 4 semestry czyli 20 miesięcy nauki w 18 zjazdach co daje 1500 godzin zajęć (w tym 460 h zajęć kontaktowych oraz 1040 h pracy własnej projektowej) oraz 2 sesje wyjazdowe (jedna na terenie Polski, druga do Szwajcarii).

Sposób, w jaki zorganizowane są całe studia International MBA jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom menedżerów, ich wysokim wymaganiom lecz także ograniczeniom czasowym:

Oparta na 6 modułach struktura Programu gwarantuje jak najefektywniejsze realizowanie procesu edukacyjnego.

  • Odpowiedni układ przedmiotów w programie studiów zapewnia maksymalne wykorzystanie dostępnego czasu, jak również najlepsze zrozumienie poszczególnych procesów biznesowych, wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami programu oraz zapoznanie się z opiniami specjalistów i najnowszymi trendami w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.
  • Oparcie programu na autorskiej koncepcji zintegrowanego zarządzania jest odpowiedzią na wyzwania dzisiejszego środowiska międzynarodowego i pozwala na spojrzenie z nowej perspektywy na problemy i dotychczasowe stosowane rozwiązania oraz na znalezienie nowych, alternatywnych pomysłów.
  • Program studiów kładzie duży nacisk na samorozwój uczestników programu oraz work-life balance poprzez wprowadzenie do programu takich kursów jak Self-Management czy Leadership.
  • Zajęcia odbywają się w weekendy (piątek po południu, sobota i niedziela), zwykle raz w miesiącu.

Program International MBA jest idealnym sposobem na połączenie studiów z praktyką biznesową:

  • Zaliczenia poszczególnych kursów, czy to w formie case study, esejów czy złożonych projektów, przygotowywane są na podstawie realnych doświadczeń zawodowych uczestników programu.
  • Empiryczna, interdyscyplinarna praca końcowa MBA stanowi często gotowe rozwiązanie, które niejednokrotnie znajduje zastosowanie w firmach, których pracownicy kończą studia International MBA.
  • Cały jeden kurs poświęcony jest grze biznesowej, odzwierciedlającej warunki gospodarcze i zachowanie przedsiębiorstw na rynku.

Study Visits zaplanowane w programie studiów stanowią unikalną propozycję na rynku studiów MBA. Słuchacze mają możliwość zwiedzania firm podczas:

  • wyjazdu do partnera zagranicznego St. Gallen Business School do Szwajcarii.
    • Dotychczas uczestnicy programu odwiedzili: Danisches Bettenlager Switzerland, Schaffhausen, Belimo Automation AG, Wurth Sales & Logistics St. Gallen, Chocolaterie Maestrani, Brewery Monstein, Avalog, Uster Technologies AG, H. Moser & Cie., Julius Bar –Swiss Private Banking Group, AMAG/Porsche Centre Zurich, Reader’s Digest, Bank UBS, Papyrus Schweiz AG, Baxter Healtcare SA, Chronometry Beyer – Patek Philippe.
  • organizowanego co roku Międzynarodowego Kongresu MBA oraz podczas spotkań Klubu KSBAlumniMBA.
    • Jak dotąd studenci uczestniczyli w zwiedzaniu: Valeo, Delphi, Toyota, ArcelorMittal, Silgan White Cap, Nobile, Coca-Cola, Bahlsen, Kompania Piwowarska, Nokia Siemens Networks, Krakowski Park Technologiczny, Motorola Solutions, Alwernia Studios, Kraków Airport, Cisco, Sabre, Selvita.

Plan studiów

Program MBA

International MBA - Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
International MBA - Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie


Oceń program MBA

International MBA - Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie3,395 głosów

Statystyki

Czesne 54629 PLN
Wiek programu 13 lat
MBA top5
MBA Most Wanted

Kalendarz wydarzeń

sierpień 2019
Pon Wto Śro Czw Pią Sob Nie
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Wyślij zapytanie


Ostatnie komentarze

Brak komentarzy


Napisz komentarz