absolwenci

Programu EMBA na Uniwersytecie Warszawskim ukończyło do tej pory ponad 1000 osób stanowiących elitę menedżerów i profesjonalistów zarządzających zagranicznymi i polskimi przedsiębiorstwami: korporacjami, bankami, firmami doradczymi a także swoimi własnymi firmami.

Lista firm reprezentowanych absolwentów znajduje się tutaj...

Nasi absolwenci stworzyli Stowarzyszenie Absolwentów Programu, którego celem jest utrzymywanie i rozwijanie wzajemnych kontaktów oraz przyczynianie się do rozwoju zawodowego absolwentów i promocji programu MBA przez organizację seminariów, konferencji i innych wydarzeń edukacyjnych oraz towarzyskich.

Stowarzyszenie Absolwentów Warsaw-Illinois Executive MBA oraz Executive [email protected] "Nowy Świat"

ul. Nowy Świat 4 00-497 Warszawa tel.: 22/ 625 31 26 fax.: 22/ 625 31 80 e-mail: [email protected]

www.mcz.edu.pl/pl-PL/text/absolwenci/stowarzyszenie_absolwentow_emba

Opinie absolwentów:

Ewa Dudzic, współzałożycielka i Wiceprezes Phenicoptere sp. z o.o., Absolwentka XXIV Edycji

Bycie przedsiębiorcą posiada jedną główną wadę, nie mamy się od kogo uczyć. Zawsze uważałam, że przedsiębiorca musi szukać różnych sposobności na podwyższanie swojej wiedzy. To przekonanie doprowadziło mnie do zainteresowania się studiami Executive MBA i ostatecznie znalezienia się na zajęciach na Nowym Świecie.

Aleksander Sosnowski, Dyrektor Krajowy ds. Systemów Informatycznych, Dyrektor Krajowy ds. Jakości i Doskonałości Operacyjnej, ABB, Absolwent XXIII Edycji

Większości z nas, którzy decydują się na wybór i podjęcie studiów MBA przyświecają cztery główne cele: pogłębienie wiedzy teoretycznej z zakresu ekonomii i szeroko rozumianego biznesu, jej usystematyzowanie, poznanie ciekawych ludzi z różnych branż oraz przeżycie fajnej przygody. Nie różniłem się znacząco od większości studentów i dokładnie z takim nastawieniem rozpocząłem studia Executive MBA na Uniwersytecie Warszawski.

dr Remigiusz Lewandowski, Dyrektor Zarządzający, Glucotronic Sp. z o.o., Absolwent XXII edycji

We współczesnym biznesie od menedżerów wymaga się dwóch zasadniczych atrybutów: już zdobytych kompetencji oraz potencjału rozwojowego. Dynamicznie zmieniające się otoczenie sprawia, że z jednej strony musimy bazować na dotychczasowej wiedzy i doświadczeniach, z drugiej zaś – szybko adaptować się do nowych warunków i stawiać czoło kolejnym wyzwaniom.

 

Weronika Dejneka

Weronika Dejneka, Dyrektor Biura Produktów Inwestycyjnych, PZU, Absolwentka XXI Edycji

W mojej ocenie największa siła i wartość Studiów Executive MBA to ludzie. Możliwość zbudowania relacji biznesowych, akademickich i prywatnych. 
Dydaktyczną wartość kreuje kadra wykładowców reprezentujących Uniwersytet Warszawski, ale także profesorowie reprezentujący prestiżowe uczenie z Europy i USA. Międzynarodowy skład wykładowców daje możliwość poznania  innych rynków oraz podejść do biznesu uwarunkowanych różnicami ekonomicznymi i kulturowymi.

Program MBA

Executive MBA w j. angielskim - Uniwersytet Warszawski
Executive MBA w j. angielskim - Uniwersytet Warszawski


Oceń program MBA

Executive MBA w j. angielskim - Uniwersytet Warszawski3,51070 głosów

Statystyki

Czesne 76325 PLN
Wiek programu 28 lat
MBA top5
MBA Most Wanted

Kalendarz wydarzeń

sierpień 2019
Pon Wto Śro Czw Pią Sob Nie
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Wyślij zapytanie


Ostatnie komentarze

Kuba 22 lutego 2007

to jest fajny program


Napisz komentarz