Doświadczenia pandemii oraz wojny spowodowały, że firmy w wielu przypadkach na nowo musiały odnaleźć się w biznesowej rzeczywistości. Jednym z istotnych elementów jest kwestia komunikacji, zarówno na poziomie kontaktów bezpośrednich z partnerami biznesowymi, jak i w szerszym kontekście strategii komunikacji marki.
Dołącz do bezpłatnego spotkania on-line, podczas którego eksperci studiów EMBA UEP powiedzą, jak podejść do tematu komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Agenda spotkania:
12:00-12:45 dr hab. Marek Zieliński, prof. UEP – Interakcje B2B w dobie kryzysu pandemicznego: tymczasowa czy trwała zmiana?
Dowiesz się:
Wyzwaniem stało się przede wszystkim zbudowanie relacji z nowymi partnerami. Omówimy wyzwania związane ze zmianą formy komunikacji z perspektywy kupca i sprzedawcy B2B.
12:45-13:30 Maciej Kawecki – Branding. Projektowanie emocji.
Dowiesz się:
13:30-14:15 Ewa Bujak – Kryzysowy savoir-vivre
Dowiesz się:
Odpowiemy na te i kilka innych pytań o to, co zrobić aby odpowiednio komunikować się w czasie kryzysów i jak się na nie przygotować.
Zapraszmy 19 maja o godzinie 12:00 na platformie Zzoom, udział bezpłatny, wymagana wcześniejsza rejestracja.
Więcej informacji na stronie emba.ue.poznan.pl
maj 2022 | ||||||
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Regulamin | Klauzula informacyjna | copyright © MBA Portal 2007-2012 & MBA Portal Sp. z o.o. 2013-2020
powered by bluebirdPortal.Net